Veelgestelde vragen

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact via ons contactformulier of neem telefonisch contact op.

Kan ik de haarproducten uit de salon ook zelf aanschaffen?

Wij zijn partners van Keune en bieden vrijwel alle Keune producten aan in onze salon. Zoek je iets specifieks voor jouw haren? Met Keune You is er de mogelijkheid om een gepersonaliseerd haarverzorgingsproduct te creëren dat aan al je behoeften voldoet. Met meer dan 100 mogelijke combinaties creëren we een wereld aan oplossingen om je haar gezond en de kleur mooi te houden. Vraag in onze salon naar de mogelijkheden.

Kan ik ook zonder afspraak in de salon terecht?

Je bent ook zonder afspraak welkom bij Gerth Coiffures. Houd dan wel rekening met een wachttijd. Wij adviseren om een online afspraak te maken en verzekerd te zijn van een plekje.

Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?

Als je online een afspraak hebt gemaakt staat er onderaan jouw bevestigingsmail een optie om te annuleren. Daarnaast kan je altijd rechtstreeks naar de kapsalon bellen om je afspraak af te zeggen. Let er wel op dat je dit tot 24 uur vóór jouw afspraak aangeeft zodat wij de ruimte hebben om onze lege kappersstoel te vullen.

Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet nakom?

Onze tijd is waardevol en verwachten je daarom op het afgesproken tijdstip. Komt jouw ingeplande afspraak niet meer uit, heb je de mogelijkheid om tot 24 uur van tevoren jouw afspraak te verplaatsen of te cancellen. Kom je niet opdagen zonder vermelding, zijn wij genoodzaakt je hiervoor in rekening te brengen. In uitzondering van overmacht.

Ik wil mijn kindje voor het eerst laten knippen, wat is handig?

Plezier en kwaliteit vinden wij erg belangrijk. Wij hebben een hoek waar tekenfilms afgespeeld kunnen worden met een fijne knipstoel speciaal voor kleine kinderen. Het is prettig als jouw kindje al enigszins gewend is aan de geluiden en de omgeving bij de kapper. Neem hem of haar alvast een aantal keer mee wanneer je zelf naar de kapper gaat. Zo kan het kind al veel zien en leren.

Ik wil altijd door dezelfde kapper geholpen worden, kan dat?

Je kunt in de ‘online afspraak’ widget je voorkeur voor kapper aangeven. In principe kun je er vanuit gaan dat je in 99% van de gevallen altijd door die persoon geholpen gaat worden. Het komt zelden voor dat de persoon in kwestie er toch niet blijkt te zijn i.v.m. omstandigheden. In dit geval bellen wij je vooraf op om te vragen of je eenmalig door iemand anders geholpen te worden. Vind je dit toch niet prettig, verzetten we jouw afspraak naar een ander gewenst moment.

Contacteer ons

Via het contactformulier ontvangen wij graag al jouw vragen omtrent jouw behandeling, onze producten of andere vragen die je wilt stellen. Voor afspraken kan je ons ook telefonisch bereiken via +31 (0) 36 531 7935. 📞

✓ Bedankt voor uw bericht.
Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw inzending.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.

Openingstijden

Wij staan 6 dagen per week voor jou klaar. Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten. Mochten wij op één van deze dagen in het speciaal geopend zijn zullen wij dat mededelen op onze social media kanalen. Volg onze kanalen en blijf op de hoogte 👋

Maandag
09:00 - 17:30
Dinsdag
09:00 - 17:30
Woensdag
09:00 - 17:30
Donderdag
09:00 - 17:30
Vrijdag
09:00 - 17:30
Zaterdag
08:30 - 16:00
Zondag
Gesloten
Al 40 jaar zijn wij een gezellige en gevestigde salon, waarbij kwaliteit voorop staat en onze klanten de deur uit lopen met een persoonlijk en uniek kapsel. Bij Gerth Coiffures werken we met passie en liefde voor het vak en worden de nieuwste trends op de voet gevolgd.
Subscribe
By subscribing you agree to with our Privacy Policy and provide consent to receive updates from our company.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
© Copyright 2022, Gerth Coiffures
Maak afspraak